ای خدا!

منوی اصلی


نویسندگان


آرشیو موضوعی

فیلم خنده دار

عکس خنده دار

متن خنده دار

لینک دوستان

چت روم | اول چت | ققنوس چت | باران چت | الکسا چت | ناز چت

دورهمی

crazy girl

Beautiful kitty

امپراطورم عیدت مبارک

زنگ معرفت

طرفدار دکتر سعید جلیلی

استقلالی های آبی

♥♡♥کلکل دخترا با پسرا♥♡♥

بهترین جک ها ولطیفه ها

پست های فیسبوکی

اخبار استان

جدید ترین پست های فیسبوکی

بمب خنده

روزای بارونی

روزای بارونی

♥♥تمنا♥♥

راهنمای گردشگری استان لرستان

ادم برفی

جور وا جور

☻دانلود اهنگ و فیلم☻

download

کلبه ی تنهایی|عاشقانه

دختر سر به هوا

پرسپوليس

بهترین سایت تفریح و سرگرمی

My voice

پله پله تا خدا

طنزستان

با ما به روز باشيد

خرید شارژ با جایزه

ترول

smsبازار

*فکر .......خالییییییییییییی*

ایل بزرگ قشقایی

gps ماشین ردیاب

دیلایت فابریک

جلو پنجره لیفان ایکس 60

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان هر هر! فقط خنده! و آدرس her.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قالب بلاگفا

آمار بازدید

» تعداد بازديدها:
» کاربر: Admin

آرشیو ماهانه


پیوند های روزانه


لوگوی ما

♥ صرفا جهت خنده ♥


لوگوی دوستان


بر چسب ها




ای خدا!

چهار شنبه 14 خرداد 1393

ساعت نشدم پشت به دیوار کنم خود را به دقیقه ها گرفتار کنم ساعت شده ام که دوستت دارم را هر ثانیه در گوش تو تکرار کنم

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

نفس مصنوعی یعنی : تو نباشی و من به عکست خیره شوم …

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

انسان ها عموما دو دسته اند : تـــو و بقـیـه …

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

دوست داشتن که شاخ و دم ندارد ! اگر داشت ، من دیو کوچکی بودم که عاشقانه تو را دوست دارد

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

دوست دارم بدانم دوست داشتن را چگونه دوست داری تا دوستت بدارم آنگونه که تو دوست داری …

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

دنیام دستای توئه که توی دستای منه …

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

من از نزدیکی دشت محبت نردبانی کرده ام پیدا  که تا قصر خدا هم پلکان دارد … در آنجا دستهایم را به سویش با تمنا باز کردم ، برایت بهترین را آرزو کردم …

 

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

تنها پرانتزی که دوست ندارم بسته شود ، لبان توست وقتی می خندی …

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

مرا ببخش ! اگر به تو پیله کرده ام ، قدری طاقت بیاوری پروانه ات میشوم …

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

دوری اگه هزارتا عیب داره ، به جاش یه خوبی داره … میفهمی یه نفر چقدر دوستت داره … فهمیدی چقدر دوستت دارم ؟؟؟

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

تنها در دو هنگام است که می خواهم با تو باشم : هم اکنون و همیشه !

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

هیچ چیز غیر ممکن نیست … محالی در عالم نیست … همه چیز شدنی ست … جز یک چیز ! زندگی بی تو …

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

عشق یعنی به سادگی دست کسی را می گیری و به سختی هرگز رهایش نمی کنی …

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

ﻣﻦ ﺁﻥ ﺍﺑﺮﻡ ﮐﻪ ﺑﺎﺭﺍﻧﺶ ﺗﻮ ﻫﺴﺘﯽ ﻫﻤﺎن ﯾﻮﺳﻒ ﮐﻪ ﮐﻨﻌﺎﻧﺶ ﺗﻮ ﻫﺴﺘﯽ ﻣﺴﺎﻓﺮ ﻣﯿﺸﻮﻡ ﺗﺎ ﺁﺧﺮ ﻋﻤﺮ ﺩﺭ ﺁﻥ ﺭﺍﻫﯽ ﮐﻪ ﭘﺎﯾﺎﻧﺶ ﺗﻮ ﻫﺴﺘﯽ

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

وقتی که هستی دوستت دارم وقتی که نیستی لحظه های دوست داشتنت را مرور می کنم …

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

بی چشم میتوان زندگی کرد ولی بی نفس هرگز … همه ی عالم چشم من ولی تو نفس من …

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

اگه دنبالت میام فقط دارم حرفتو گوش می کنم ! آخه خودت گفتی برو دنبال زندگیت … !!!

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

روی بعضی آدما باید تشدید گذاشت انقد که ماهن …

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

چه فرقی می‌کند من عاشق تو باشم یا تو عاشق من ؟ چه فرقی می کند رنگین کمان از کدام سمت آسمان آغاز شود … ؟؟؟

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

اتل متل یه رویا به یادتم یه دریا خواستم اینو بدونی که تو تکی تو دنیا

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

به سکوت سرد مرداب قسم که تو نیلوفر چشمان منی و دل خسته ی من میترسد که تو پژمرده شوی

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

الماس وجودت بر شیشه دلم خطی کشید که پاک کردنش بدون شکستن ممکن نیست …

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

کاش بودنها را قدر بدانیم به خـــــدا قسم نبودنها همین نزدیکیهاست …

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

آرزوی من این است : زیر سقف این دنیا من برای تو باشم ، تو برای من تنها …

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

وقتی تو با منی … ترافیک میتونه زیباترین مکث عالم باشه …

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

یکی‌ از زیباترین لحظها‌ لحظه ای که میبینی‌ یکی‌ لبخند رو لبشه و تو میدونی‌ که تو دلیل اون لبخند هستی …

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

نه آسمون به زمین اومده … نه زمین به آسمون رفته … نه آب دریا خشک شده … نه اتفاقی افتاده … هیچی نشده . فقط دلم برایت تنگ شده …

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

برو به جهنم !!! چون فقط تو هستی که میتونی جهنم رو بهشت کنی !

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

خوبیهاست که باعث میشه آدما دلتنگ بشن

 ، به خاطر همه ی خوبیات یه عالمه دلتنگتم ! عشقو باید باور کرد بوسه رو باید حس کرد احساسو باید لمس کرد امــــــــــــــــــا …. دوست داشتنو باید ثابت کرد …


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







نوشته شده توسط احسان در ساعت 22:35



درباره



امام کاظم علیه‌ السلام : هرکس مؤمنی را شاد کند، ابتدا خدا را شاد کرده و دوم پیامبر صلی الله علیه و آله را و سوم ما را ***************************** در این وبلاگ متن و عکس غیر اخلاقی و توهین به هیچ لهجه و قومیتی وجود ندارد. (ورود با خانواده آزاد است!!) ***************************** جهت ترویج طنز و شادی و تفریح سالم در جامعه هر نوع کپی برداری ، بلند کردن ، کِش رفتن مطالب و تصاویر وبلاگ آزاد میباشد !! ***************************** این وبلاگ در ایام سوگواری ائمه و اهل بیت علیهم السلام با جملات مذهبی آپ می شود.


مطالب پیشین

میخوام برم کره جنوبی...
مکر زنان
رابین هود!
مباحث اساسی عید دیدنی
مورد داشتیم..
یاد دادن سگ به بچه
دخترا
میدونید؟
لاستیک رو نگاه کن !!
شوخی با راننده
شوخی خرکی 1
مورد داشتیم...
اجیل
خوش آمدید
امید
مورد داشتیم
لیاقت
روزی میرسد که.....
مازراتی!!!!!!!!
اکتشاف مهم




Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by her