خخخ

منوی اصلی


نویسندگان


آرشیو موضوعی

فیلم خنده دار

عکس خنده دار

متن خنده دار

لینک دوستان

چت روم | اول چت | ققنوس چت | باران چت | الکسا چت | ناز چت

دورهمی

crazy girl

Beautiful kitty

امپراطورم عیدت مبارک

زنگ معرفت

طرفدار دکتر سعید جلیلی

استقلالی های آبی

♥♡♥کلکل دخترا با پسرا♥♡♥

بهترین جک ها ولطیفه ها

پست های فیسبوکی

اخبار استان

جدید ترین پست های فیسبوکی

بمب خنده

روزای بارونی

روزای بارونی

♥♥تمنا♥♥

راهنمای گردشگری استان لرستان

ادم برفی

جور وا جور

☻دانلود اهنگ و فیلم☻

download

کلبه ی تنهایی|عاشقانه

دختر سر به هوا

پرسپوليس

بهترین سایت تفریح و سرگرمی

My voice

پله پله تا خدا

طنزستان

با ما به روز باشيد

خرید شارژ با جایزه

ترول

smsبازار

*فکر .......خالییییییییییییی*

ایل بزرگ قشقایی

gps ماشین ردیاب

دیلایت فابریک

جلو پنجره لیفان ایکس 60

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان هر هر! فقط خنده! و آدرس her.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قالب بلاگفا

آمار بازدید

» تعداد بازديدها:
» کاربر: Admin

آرشیو ماهانه


پیوند های روزانه


لوگوی ما

♥ صرفا جهت خنده ♥


لوگوی دوستان


بر چسب ها




خخخ

پنج شنبه 8 خرداد 1393

تجربه ثابت کرده اگه بالای سرِ کتری وایستی آبش دیرتر جوش میاد … . . ۶.امروز رفتم پرونده تحصیلیم رو از دبیرستان بگیرم طرف نه ازم مدرک شناسایی خواست نه اصلا به عکس هام توی پرونده نگاه کرد ! بهش گفتم : اینجا یه کارت شناسایی از ملت نمیخوای شما ؟ شاید یکی دیگه میومد پرونده تحصیلی منو میگرفت!!! برگشت گفت : این مدارکی که تو داری رو سبزی فروش سر کوچه توش تره هم نمپیچه !!! آخه به درد کی میخوره ؟ خودمم قانع شدم … . . . ۷. یکی از قوانین نیوتون میگه : هر وسیله ای که مامانت جمع میکنه حتما گم میشه … . . . ۸. یکی از بزرگترین آرزوهای من در دوران تحصیل : کاش فردا بارون نیاد ، آخه ما ورزش داریم … . . . ۹. سخت تر از بلند شدن وسط غذا براى آوردن آب ، بلند شدن وسط غذا براى آوردن چنگاله ! . . ۱۰. آره تو محشری ، از همه سری … تو یک افسونگری … “مکالمه من با آینه اتاقم” . . . ۱۱. هر جا سیفون میبینم دوس دارم درشو از بالا باز کنم شاید یه نفر برام اسلحه گذاشته باشه توش … . . . ۱۲. تو مترو یا اتوبوس از یه نفر آدرس بپرسین میبینین که پونزده نفر پونزده تا آدرس کاملا مختلف میدن … . . . ۱۳. شما یادتون نمیاد یه زمان مد شده بود همه کوبلن می‌دوختن ! حتی مردها ! خدا رو شکر گذشت اون زمان … . . ۱۴. همدم ما یه پشه بود که هوا سرد شد و اونم رفت … . . ۱۵. یعنی من عاشق اینایی هستم که میان تو داروخونه و به صندوقدار هم میگن “دکتر” !!! .

. ۱۶. يه ماشین لوکس شاسی بلند دیدم که سانروفشو باز کرده بود و ۲ تا بچه سرشونو عاورده بودن بیرون مث چی حال میکردن. یاد بچگی های خودم افتادم همچنین حسی رو پشت وانت تجربه میکردیم :| . . . ۱۷. روشهای تفکیک دکتر از مهندس؟ تو خیابون بلند صدا بزن مهندس اونایی که برگشتن نگات کردن مهندس و بقیه بدون شک دکتر میباشن ! . .

. ۱۸. عطسه گرامی، یا بیا یا برو! هیچ خبرداری که وقتی اون وسط گیر میکنی، قیافه آدم عین منگول ها میشه…؟؟ . .

. ۱۹. یکی از آشناهامون امروز اومده بهم میگه سرنگ داری ؟ گفتم نه والا سرنگم کجا بود ! میگه عه تزریق رو گذاشتی کنار !؟ :| . . . ۲۰. شما یادتون نمیاد بزرگترین خلاف ما زمان مدرسه داشتن حل المسائل بود! از اختلاس هم جرمش بیشتر بود ! . .

. ۲۱. امید به زندگى در بین افرادى که تو یخچالشون الویه دارن دو برابر افراد عادیه اونایى که نوشابه هم داشته باشن که اصلا میل به جاودانگى پیدا میکنن ! .

. . . ۲۲. یعنی واقعاً تو روحِ اون معلمی که موقعِ روخونی میدید من دارم با بغل دستیم حرف میزنم، یهو میگفت اِدامش رو تو بخون… . . .. ۲۳. میگم وقتی به زوج های عاشق میگن مرغ عشق لابد به زوج های مشکل دار هم میگن انگری بردز ! . . . ۲۴. یه قانونی دخترای دانشجو دارن به این عنوان: دیر رسیدن بهتر از زشت رسیدن است ! . . . ۲۵. اونقدر که مار تو آستینمون پرورش دادیم، قارچ پرورش داده بودیم الان یکی از کارآفرینای نمونه ی کشور بودیم ! . . . ۲۶. با این گرونی چند وقت دیگه باید موقع آدامس خریدن به فروشنده بگیم اقا ریلکس باز داری ,یه دونه بدی…..! . . . ۲۷. اولین علائم سادیسم و مازوخیسم سیاوش قمیشی زمانی دیده شد که خوند: خیلی ممنون واسه هر چی که آوردی به سرم خیلی ممنون ولی من هیچ وقت ازت نمیگذرم ! . . .. ۲۸. پنجم دبستان که تیز هوشــان قبول شدم باید تو همون موقع که تو اوج بودم از دنیای درس خدافظی میکردم ! . ... .. ۲۹. اگه کسی برای چهارمین بار چیزی رو تکرار کرد و شما بازم نفهمیدی چی داره می گه یه لبخند ژکوند بزن، چند ثانیه نگاهش کن، حلّه، طرف خودش می فهمه تعطیلی . . . ۳۰. مایع ظرفشویی خریدیم عکس گلابی روشه بوی موزه می ده! می دونم منظورشون از اون گلابیا منِ مصرف کننده ام . .. ۳۱. یکی از فانتزی هام اینه که یکی داره می ره زیر ماشین رو نجات بدم بعد سرم رو بندازم پایین برم. وقتی داد زد: «اسمت چیه؟» یه لحظه سرم رو بچرخونم و دوباره برگردم و کم کم تو افق ناپدید شم ! .

.

۳۲. برای بچتون اسم نذارید ول کنید بذارید نیو فولدر بمونه!


نظرات شما عزیزان:

mohadese
ساعت19:59---8 خرداد 1393
ُسلام احسان جان وب باحالی داری.من لینکت کردم تو هم بلینک.منتظرتم
پاسخ:ممونم عزیزم!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







نوشته شده توسط احسان در ساعت 19:36



درباره



امام کاظم علیه‌ السلام : هرکس مؤمنی را شاد کند، ابتدا خدا را شاد کرده و دوم پیامبر صلی الله علیه و آله را و سوم ما را ***************************** در این وبلاگ متن و عکس غیر اخلاقی و توهین به هیچ لهجه و قومیتی وجود ندارد. (ورود با خانواده آزاد است!!) ***************************** جهت ترویج طنز و شادی و تفریح سالم در جامعه هر نوع کپی برداری ، بلند کردن ، کِش رفتن مطالب و تصاویر وبلاگ آزاد میباشد !! ***************************** این وبلاگ در ایام سوگواری ائمه و اهل بیت علیهم السلام با جملات مذهبی آپ می شود.


مطالب پیشین

میخوام برم کره جنوبی...
مکر زنان
رابین هود!
مباحث اساسی عید دیدنی
مورد داشتیم..
یاد دادن سگ به بچه
دخترا
میدونید؟
لاستیک رو نگاه کن !!
شوخی با راننده
شوخی خرکی 1
مورد داشتیم...
اجیل
خوش آمدید
امید
مورد داشتیم
لیاقت
روزی میرسد که.....
مازراتی!!!!!!!!
اکتشاف مهم




Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by her